Zadbamy o Wasze bezpieczeństwo w związku z Covid-19!
Willa Chantal Jastrzębia Góra podejmie wszelkie możliwe kroki celem zabezpieczenia zdrowia Państwa oraz naszych pracowników tak, aby pobyt w naszym obiekcie był bezpieczny i komfortowy. Fakt otaczającego nas wirusa nie zawsze oznacza rezygnację z pobytu oraz relaksu, dzięki któremu odpoczną Państwo i zregenerują się psychicznie oraz fizycznie, zwłaszcza w tych trudnych czasach. W oczekiwaniu na wytyczne Ministra Rozwoju oraz wraz z zaleceniami Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego planujemy wprowadzić różnego rodzaju protokoły bezpieczeństwa min. ;
I. Procedury zapobiegawcze :
• badanie temperatury i wprowadzenie oświadczenia każdego gościa odnośnie stanu zdrowia (pod rygorem braku możliwości zakwaterowania w przypadku odmowy);
• obowiązek informowania pracowników i gości odnośnie najważniejszych postanowień protokołu sanitarnego obiektu;
• ograniczenie do minimum czasu przebywania gości w obszarze recepcyjnym.
II. Zapewnienie bezpiecznych odległości pomiędzy pracownikami obiektu, gośćmi oraz
zapewnienie środków higieny dla gości i obsługi oraz sposoby dezynfekcji:
• zmniejszenia liczby gości w hotelu (także korzystających z powierzchni wspólnych), kameralność obiektu jak i nowa poszerzona plaża (100 metrów szerokości) z pewnością pomogą;
• bezpieczne, ale i też w miarę komfortowe wydawanie posiłków w jadalni (jadalnia tylko i wyłącznie dla gości obiektu, jeśli będzie to potrzebne zmniejszymy liczbę osób o połowę lub więcej, podzielimy na części lub/i wprowadzimy kilka godzin posiłków lub/i przydzielimy dedykowane oddalone od siebie stoliki do każdego pokoju, jeśli będzie to niezbędne wprowadzimy posiłki na wynos , wszystko po to aby zwiększyć bezpieczeństwo)
• możliwość wynajmu elementów infrastruktury obiektu na wyłączność dla osób wspólnie zakwaterowanych (np. piłkarzyki, ping pong, sprzęt sportowy, plażowy, zabawki, gry, kijki nordic walking) – każdorazowa dezynfekcja po użyciu
• dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk będą dostępne dla gości na terenie obiektu, a w szczególności przy wejściach na teren obiektu, w obszarze recepcji i jadalni;
• konieczność dostosowania działalności obiektów do wytycznych sanitarnych, np. dezynfekcja, ozonowanie pokoi, wietrzenie obiektu;
• bezwzględny zakaz przebywania w obiekcie osób, które nie są w nim zakwaterowane (zakaz „odwiedzin” osób z zewnątrz );
• częstsze sprzątanie i dezynfekcja pokoi i powierzchni wspólnych;
• obowiązek zapewnienia środków ochrony osobistej pracownikom oraz taki sam obowiązek po stronie dostawców (maseczki, przyłbice itp.)
• nowe zasady animacji i atrakcji w obiekcie ( skorzystanie z terenu zielonego i ogrodu)
Powyższe wytyczne to obecne propozycje, które wprowadzimy przed Państwa przyjazdem, lecz jeśli będzie taka potrzeba uaktualnimy je i jesteśmy gotowi na wiele więcej… Jest dla nas niezmiernie ważne, aby Wasz wypoczynek był komfortowy i jak najbardziej zbliżony do zwykłego wyjazdu, ponieważ zdrowie i nowe siły zyskane podczas pobytu należą Wam się w tych trudnych czasach bardziej niż kiedykolwiek!